czwartek, 24 lipca 2014

Jutro nadanie imienia bibliotece

Hej miśki <33
Dzisiaj byłam na próbie ale to nie była zwykłą próba jak tamte. To była próba generalna czyli ostatnia przed konkursem. nie wiem czy to może na nazwać konkursem ponieważ my mówimy wierszyki i śpiewamy i zachęcamy dzieci do chodzenia do biblioteki i czytania książek . Czyli to jest taki występ tylko że on nie sjest w naszej szkolnej bibliotece tylko w innej. Musimy tam jechać. Dojedzmy tam autobusem.  Nie wiem jak nam pójdzie mam nadzieję że dobrze i że nie zrobimy  z siebie klaunów :) Jak to czasami  bywa. Mnie jak zwykle przed występem będzie trema zjadałam . Zawsze tak jest . Nawet teraz się boje gdy o tym pisze. No ale nie ma co trzeba to powiedzieć i będzie po problemie.  Trzymajcie za mnie kciuki :)
3majcie się a lepiej żebym ja się trzymała :) :* <3 

2 komentarze: