środa, 23 lipca 2014

Zamieszanie drogowe

Cześć :) Dzisiejszy dzień prawie cały spędziłam przed komputerem i  telewizją . U mnie pogoda jest straszna na dworze jest szaro, ponuro  i  zimno  . Dzisiaj w ogóle nie byłam na dworze no raz ale to tylko może z 1 coś zobaczyć.  W naszej okolicy zdarzył się wpadek. Wszystkie samochody jechały koło mojego domu. Gdy podeszłam do okna w zaledwie 2 minuty przejechało tamtędy 15 samochodów.   Nie tak daleko mnie przewróciła się ciężarówka z gazem czy z czymś tam. Było niezłe zamieszanie tego dnia.  Nie mam żadnych ciekawych zdjęć wiec  dodam jakiegoś znaku drogowego. Dobra to ppapa. Mam nadzieję że u was nie było takiego zamieszania jak u mnie tego dnia. A ja w tamtym poście pisałam że nic się nie dzieje  a tu proszę aż za dużo  się dzieje. To jeszcze raz ppapa.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz